Thursday, September 8, 2016

Nasi Beriani Warisan Ampangan terbaik & murah!!!

Oleh kerana aku cuti hari ni, balik lah hometown uruskan apa apa yang patut. Nak di jadi kan cerita semalam pergi umah Mak sedara aku, wife aku ada bagitahu lama tak merasa nasi minyak oleh sebab aku ni cuti rotate so nasib lah cuti tak weekend tu. Kesian kat wife aku. Tsk tsk

Mak cik sedara aku sorang ni memang kaki makan kat area Seremban ni. Lepas wife aku cakap teringin nak nasi minyak, dia terus mention pasal nasi beriani murah dekat Jalan Pantai katanya. Apa lagi kitorang pon excited lah nak merasa sebab kira lama juga tak makan. Lagi lagi orang yang belanja memang laju lah. HAHAHA

Pagi hari ni lepas settle keje kat rumah terus lah amek Mak cik sedara aku ni ke tempat nasi beriani tu. Aku nak describe location kedai ni agak susah sebab aku sendiri cari dekat Google pon masih belum ada detail pasal kedai ni. Tapi korang jangan risau kedai ni area nak menghala ke Jelebu. Kedai dia betul betul sebelah Petronas Jalan Seremban - Jelebu. So maybe korang boleh lah guna Waze ke Petronas ni yeee.

Ni pandangan dari area kedai. So harap dapat bagi panduan untuk korang ke sini

Sesampai je kedai makan, condition cuaca hujan pula. Hujan rahmat sebab dapat rezeki makan nasi beriani agaknya. HEHEHE. Macam biasa aku dari order ayam yang dah biasa makan mesti lah order kambing. Tapi malang bagi wife aku sebab dia tak makan kambing so dia order lah ayam. Rugi wehhhh tak makan kambing!!! HEHEHE

Nasi Beriani Warisan Kambing RM7 je wehhh


Nasi Beriani Warisan Ayam RM6

Amacam tengok gambar rasa nak terkam tak? HAHAHA Memang speechless lah dengan harga yang murah, portion yang ngam dengan harga & yang paling penting sekali sedap wehhhh!!! Kalau korang tak caya boleh try sendiri okay.

Ni gambaran kedai dia dari depan. Tempat makan asing dekat area aku amek gambar ni

Aku minta maaf bebanyak sebab tak dapat nak amek gambar lebih banyak sebab condition cuaca yang ak cun masa tu. Tapi bila korang dah sampai sini nanti dapat gambaran kedai dia camne. Kedai tepi jalan je dik nonnn.

Untuk lebih detail aku bagi no owner kedai dia. So kalau ada pertanyaan lebih lanjut korang boleh direct call yee.

013.442.8913 (Fadzil)
013.381.7533 (Mohd Ayob)

Ohhh ye sebelum terlupa bagitau korang, kedai ni tutup hari Jumaat sahaja. Hari biasa buka sampai nasi habis katanya. Haaa so pandai pandai la korang manage masa korang ke sini. Seeloknya wakti lunch masih steady lagi.

Okay lah sampai sini saja. Hope article ni dapat bantu korang yang food hunter tu. Gubaiiii Assalamualaikum :)

Share:

0 comments:

Post a Comment