Friday, September 9, 2016

Barber in the house!!!!

Haaa pakat mai rapat sikit. Ni nak habaq satu benda yang hang tak boleh lepaihhhh!!!

Haaa ni nak bagitau bagi korang yang ala ala stylista yang mana duduk area Senawang boleh try satu barber ni. Nama brader ni Kelly. Bukan admin Siakap Keli, bukan juga malam Kellywon, ni Kelly Barber in the house!!!!

Biasa barber kita cari kat area kedai kedai kan tapi ni lain dari yang lain brader. Barber shop ni dia buat dari rumah je. Bagi aku lain dari yang lain lah kan dari kebiasaan yang kat kedai tu.

Ni bunting depan pagar rumah so korang boleh clear jumpa rumah ni

Macam yang korang boleh nampak bunting kat atas tu dah siap tertera harga. So korang rasa murah ke mahal? Bagi aku murah dah ni kan. Paling paling pon RM10 je bhaiii nak siap fashion trend terkini.

Bagi korang yang tak berapa jelas dengan harga tu mehh lah aku taip balik untuk korang senang view.

Kelly Barber

Adult: RM8
Secondary: RM7
Primary: RM6
Kids: RM5
Fashion: +RM2

Ada satu seat je okay. Mana yang datang bawak geng kene tunggu giliran

Aku nak bagi review tak boleh sangat sebab masa ini brader barber ni keje so dia buka lepas waktu kerja sampai malam. Mana yang pomade tu dah habis boleh beli juga sebab brader ni pon ada jual so jangan risau okay.

Ni pandangan dari dalam bahagian rumah


Rumah berkonsep kan garden 

Apa yang aku nak sampai kan kat sini keunikan dia ialah garden konsep. So sesambil korang yang tunggu giliran tu boleh lah cuci cuci mata dengan amek gambar fefeeling ala ala hipster di tepi garden. HAHAHA

Bagi korang yang nak datang tu jangan menggatal main terjah sebab takut takde dekat rumah brader barber ni nanti. Buang masa korang je nanti. So kat bawah aku bagi detail alamat dan juga contact person untuk korang deal untuk gunting rambut.

Address: 

No. 225, Jalan 5 D Latania, Taman Bandar Senawang, 70450 Seremban, Negeri Sembilan

Contact person:

Kelly 017.296.5245

So hope entry aku ini dapat bagi idea untuk korang untuk tukar selera dan cuba yang benda yang baru. Sesambil gunting rambut sambil cuci mata bro. Enjoice :)




Share:

0 comments:

Post a Comment